سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

قوانین و مقررات

سفارشات ثبت شده

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت جانبیتو ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سایت جانبیتو محفوظ است. وب‌سایت جانبیتو در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید.

ارسال سفارشات

جانبیتو برای ارسال سفارشات از روش‌های زیر اقدام می‌کند:

  • پست
  • پیک(اسنپ)

مدت زمان دریافت سفارشات نیز بستگی به نحوه ارسال آنها دارد. سفارشاتی که توسط اداره پست ارسال می‌شوند، طبق روال اداری پست، مدت تحویل سفارش می‌تواند متغیر از 2 روز کاری تا 8 روز کاری باشد، و با قرار دادن کد رهگیری مرسوله در اختیار مشتری، خود شخص می‌تواند اقدام به پیگیری مرسوله از اداره پست کند.

در حال حاضر ارسال سفارشات با پیک فقط در شهر تهران وکرج امکان‌پذیر می‌باشد؛ ارسال سفارشات با پیک در کمتر از 12 ساعت از لحظه ثبت سفارش انجام خواهند شد و هزینه به عهده مشتری خواهد بود.

در ارسال بسته‌های حجیم مانند سیستم‌های صوتی و پخش‌کننده‌های خانگی (Party box) هزینه حمل بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته : جانبیتو در تعطیلات رسمی هیچ‌گونه ارسالی ندارد و تمامی سفارشات در اولین روز کاری ارسال می‌شود.

تعریف روز کاری : به روز هایی که تعطیلات رسمی نباشد و در تقویم نیز به ثبت نرسیده باشد روز کاری می‌گویند.

لازم به ذکر است مجموعه جانبیتو تمام تلاش خود را بر آن داشته تا کالای سفارش داده شده در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری برسد.

 

وظایف جانبیتو

جانبیتو ز تعهد می‌نماید کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال می‌کند.

جانبیتو متعهد می‌شود مشخصات کالا از نظر رنگ را دقیقاً مانند آن‌چه خریدار انتخاب کرده است برای او ارسال نماید.

نکتهبا توجه به نوسانات شدید بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند بنابراین پس از تأیید سفارش از سوی جانبیتو ، هیچ‌گونه امکان کاهش قیمت محصول وجود نخواهد داشت.

تحویل مرسوله

تحویل مرسوله فقط به خود شخص سفارش دهنده که مشخصات آن در جانبیتو ثبت شده است انجام می‌گیرد و مأمور ارسال از تحویل مرسوله به افراد غیر خودداری می‌کند؛ بنابراین در موقع تحویل مرسوله خود شخص باید در محل موردنظر حضور داشته باشد و همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامی می‌باشد.

در زمان تحویل مرسوله به خوبی بسته ارسالی را از نظر ظاهر و بسته‌بندی بررسی کنید و در صورت وجود داشتن ایراد از پذیرفتن مرسوله خودداری نمایید، دریافت مرسوله از مأمور پست به منزله تایید ظاهری مرسوله می‌باشد.

نکتهپس از ثبت سفارش، تا قبل از ارسال سفارش فقط امکان تغییر آدرس وجود دارد
بعد از ارسال سفارش به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.

نکتهدر صورتی که شخص در محل موردنظر برای تحویل مرسوله حضور نداشته باشد، هزینه ارسال مجدد بر عهده خود شخص می‌باشد.

نکتهخریدار موظف است فوراً پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به جانبیتو اعلام نماید؛ در صورت تأخیر در اعلام مشکل ظاهری جانبیتو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

نکتهخریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملاً آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتی‌که مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در وب‌سایت جانبیتو داشته باشد آن را به جانبیتو اعلام نماید. در صورت تأخیر در اعلام مغایرت مشخصات، جانبیتو مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

گارانتی محصولات

محصولاتی که در توضیحات آنها شرکت گارانتی قید شده است دارای گارانتی شرکتی می‌باشد بنابراین مجموعه جانبیتو در آن‌ها دخل و تصرفی نداشته و در صورت داشتن ایراد، خریدار باید محصول را به شرکت گارانتی‌کننده ارجاع دهد و جانبیتو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اینگونه محصولات ندارد.

محصولاتی هم که در توضیحات آنها هیچ‌گونه گارانتی قید نشده است دارای ضمانت هفت روزه مجموعه جانبیتو می‌باشد؛ در صورتی‌که محصول خریداری شده شامل شرایط ضمانت هفت روزه مجموعه جانبیتو شود شما می‌توانید اقدام به مرجوع کردن آن نمایید
شرایط بازگرداندن کالا را مطالعه کنید

نکتهچنان‌چه بعد از ثبت سفارش، از خریدتان پشیمان شدید:

الف) قبل از ارسال کالا: می بایست قبل از آنکه کالا توسط جانبیتو برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی با شماره تلفن 09962669938 یا از طریق پیام رسان ها (تلگرام، واتساپ، ایتا ) اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود.

ب) بعد از ارسال کالا: چنان‌چه بعد از رسیدن کالا به دستتان، قبل از بازکردن جعبه کالا از خریدتان پشیمان شدید و خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می‌بایست به واحد پشتیبانی جانبیتو با شماره تماس 09962669938 یا از طریق پیام رسان ها (تلگرام، واتساپ، ایتا )  اطلاع دهید. فقط کالاهایی قابل بازگشت هستند که بسته‌بندی آنها باز نشده باشد و هیچگونه نوشته و برچسبی نیز روی بسته‌بندی درج نکرده باشید.

نکته: هزینه‌های ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینه‌ی عودت توسط خریدار، به عهده‌ی خریدار خواهد بود.

نکتهامکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذوریم.

نکته : مدت زمان شروع گارانتی هفت روز از زمان تحویل مرسوله به مشتری شروع می شود و پس از پایان مهلت، امکان مرجوعی وجود ندارد.

 

شرکت‌های حمل‌ و نقل

در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به جانبیتو اطلاع داده شود تا جانبیتو بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

بازگشت وجه

در صورت محرز شدن اشکال، از طرف تیم پشتیبانی با مشتری ارتباط برقرار می‌شود تا هماهنگی های لازم جهت دریافت شماره حساب و بازگشت دادن وجه انجام شود.

نکتهدر صورت لغو سفارش، جانبیتو مابین 48 تا 72 ساعت کاری مهلت دارد تا وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از آن انجام شده است، عودت داده می‌شود.

خرید آنلاین و راه ارتباطی

خرید آنلاین از جانبیتو تنها از طریق وب‌سایت www.janebiito.ir   امکان‌پذیر است.
فعالیت جانبیتو در اینستاگرام تنها با اکانت janebiito.ir می‌باشد. هم‌چنین جانبیتو در تلگرام، واتساپ و ایتا نیز فعالیت دارد. لطفاً جانبیتو را تنها از حساب‌های رسمی دنبال کنید و مراقب افراد سودجو باشید. هرگونه سوء استفاده از نام و برند جانبیتو پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

دسته بندی ها
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول